-

I fredags gjorde jag naglar på en som tidigare hade haft psoriasis, så hennes naglar är rätt skadade, men man kan göra naglar på henne ändå eftersom att hon inte har det längre.

Jag började med att fila ner hennes gamla material på naglarna och tog sedan kort för att ni ska se skillnaden, för det blev väldigt stor skillnad på naglarna.
Jag byggde nämligen med rosa gele på nagelplattan för att täcka hennes skador på naglarna.
Såhär såg de ut innan på båda händerna.
Och efter:
Och så fick jag göra naturlig fransk manikyr på en kund också! :)
På onsdag ska jag till Salong Kreativ och skriva kontrakt! Det är nu bestämt att jag ska vara där efter att jag fått mitt diplom. Ska bli så himla kul!!!
Jag var där och hälsade på häromdagen och det var så himla fin salong! Kändes verkligen som helt rätt ställe för mig!
Jag får skriva mer om det en annan dag, för nu ska jag fortsätta att städa här hemma...

Kommentarer
Postat av: Haoi

Fan va bra du är Carro!!!!! <3

2012-04-15 @ 20:52:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0