2012-07-14

Hej!
 
Denna veckan på salongen har jag fått göra många glittriga naglar! Minst en kund om dagen har velat ha mitt korallorangea glitter! Kul att så många vågar sig på starka färger nu till semestern!
 
Jag och Anton bor hos hans mamma nu när hon är på Gotland, och självklart glömde jag sladden till kameran hemma, så det blir tyvärr inga bilder idag.
 
Igår när jag åkte till jobbet hörde jag Funs nya låt, Some nights. Den är verkligen jättebra, så himla mysig med alla stämmor.
 
Lyssna på den på spotify:
Fun. – Some Nights
 
Hoppas ni har en bra helg!
Det har jag i alla fall, idag har jag varit på salongen och imorgon är jag ledig, men nu ska vi äta middag; oxfilé och potatis i ugnen med bearnaisesås!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0