2012-06-21

Hej!

Nu var det väldigt längesen jag skrev här!
Jag har försökt blogga från blogg.se-appen men den verkar inte fungera! Jag har till och med tagit bort appen och laddat ner den igen, ändå går det inte! Så jag har skrivit massa inlägg men inte kunnat lägga upp dem :P

Men men!
Nu sitter jag här på 3 och jobbar min sista dag! Sedan i eftermiddag ska vi åka till Helsingborg, bo på hotell en natt och sedan åka till Danmarl över dagen imorgon! :D
I förra veckan började jag göra om mina naglar och igår 8 dagar senare blev jag klar! Har inte hunnit göra alla på en och samma dag så jag gjorde en här och där :P
 
Och här tänkte jag lagt upp en bild på mina naglar men det gick inte! :( Jag får försöka imorgon igen när vi kommit hem...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0