Glad midsommar!

Glad midsommar!

Idag kom vi hem från Helsingborg! Resan vad jättebra, förutom vädret idag, men det hade vi räknat med, det var ju trots allt midsommar - klart att det ska regna! :P

I Helsingborg har de en jättestor glassbar där de även säljer nötter, godis och bakverk. Där åt vi glass igår och den var jättegod!
De hade väldigt söta arbetskläder de som jobbade där, limegrön tröja och rosa mössa! 
www.pistachia.se
 
Vi var även i Danmark idag över dagen och det var också vädigt trevligt! Där regnade det inte lika mycket och jag fick köpt en liten miniklocka att ställa på mitt nagelbord :)
 
Men men!
Nu ska jag äntligen ladda upp lite bilder! Känns så otroligt tråkigt att skriva inlägg utan bilder!

Förra helgen gjorde jag Haios födelsedagsnaglar, hon fyllde år i söndags (grattis!)
Och blogg.se roterade min bild igen! Den verkar inte vilja ha bilder på längden från min iphone, det är inte förta gången det händer! 
 
Och innan dess i alla fall gjorde jag Annas naglar! Hon ville ha vitt glitter 
 
Imorgon ska jag ta kort på mina naglar och jobba på en design till bloggen om jag hinner.
Har velat göra det jättelänge men inte riktigt haft tid :/
 
Hoppas ni haft en riktigt bra midsommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0