Salong Kreativ

Hej!
Nu sitter jag på tåget påväg till min första dag på salongen.
Jag är helt fullbokad idag, 4 kunder!

Självklart var tåget sent idag också, men som tur är så åker jag med ett alldeles för tidigt tåg, vill vara på salongen i god tid så att jag kan ha koll på vart jag har allt och så :)
Försökte växla till mig lite växel till kassan, men det finns ju ingen butik som har öppet nu som kan tänka sig att bli av med lite 20lappar och mynt. Hoppas min första kund har jämna pengar så får jag springa till Willys på lunchen :)

Jag kan tyvärr inte ta kort än, har skickat in alla papper och så men det tar ett tag... :/
Det är trist tycker jag för jag själv betalar aldrig med kontanter och förstår att andra inte gör det heller...

Nåja!

Måste berätta om min knasiga (men söta!!) katt Sven!
Han är 13 år gammal och får för sig att hoppa upp på vår vägg vi har runt altanen. Problemet är bara att han inte kan ta sig ner!
Första gången han var på väggen fick jag ställa mig på en stol och lyfta ner honom.
Där väggen slutar går det nedför och väggen blir kortare och kortare om ni förstår vad jag menar och igår så försökte Sven gå ner där (det är ju antagligen där han går upp) men katter kan ju inte gå nerför så han åkte ner på tassarna som en rutchkana och landade i rabatten!
Det såg rätt roligt ut, men stackars Sven :( hoppas inte han fick ont!

Förhoppningsvis har han nu lärt sig i alla fall att inte hoppa upp där!

- Här tänkte jag ladda upp två bilder på Sven när han sitter på väggen, men blogg.se-appen ville inte det.
Jag får ladda upp dem när jag kommer hem istället :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0