Sven!

Här kommer bilderna på Sven som jag skrev om igår!

Bilderna togs när vi renoverade, därav alla plankor och sånt :P

Här sitter han på väggen som är runt vår altan:


Här ser man lite mer hur högt det är


Och sen när jag väl fick ner honom så satte jag en stol på vårat bord vi hade när vi renoverade, så att han skulle få vara högt upp men ändå kunna komma ner utan problem.



Förra veckan åt jag sushi tre gånger, och denna veckan har jag ätit det två gånger, men ändå är jag sugen på sushi idag igen!
Jag skulle kunna äta det varje dag känns det som. Och mitt absoluta favoritställe heter Sushi Vimi och ligger nära mitt jobb på 3 kundservice. Så dit går jag då och då, de har de goadste makirullarna jag någonsin ätit!

Det är alltid väldigt fint upplagt också med en skål till sojan inbyggd i tallriken!
(Jag låter alldeles för fascinerad av sushi, men det är min favoritmat!)


Och så vill jag påminna er också om att man kan följa min blogg på www.bloglovin.com!
Det är ett lätt sätt att hålla koll på alla bloggar man läser :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0