5 Juni

God morgon!

Igår kom jag ihåg att ta med kameran hem från salongen!

Kunde ju inte ladda upp bilder i söndags på naglarna jag gjorde på Anna!
Hon hade bitit ner sina naglar lite, men det gör ingenting! För det går bra att göra fina naglar ändå! :)
Det blev blå/turkos-glittriga naglar!


Min kund igår ville inte ha tippar, utan en förstärkning av den egna nageln. Tyvärr glömde jag att ta kort före på både henne och Anna!


Tänkte också visa er mitt fina bord på salongen!


Jag blev så glad när jag kom hem igår och såg i brevlådan att jag fått mina paket från Keit!
Så nu ska jag ta med alla grejer till salongen! Så nu kan man köpa nageloljor som luktar jättegott av mig.
Köpte också lite handkrämer jag ska testa nu innan jag bestämmer mig för att köpa in och sälja...
Får se vad kunderna säger för jag smörjer ju alltid in händerna på kunden när naglarna är klara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0