Dekorationer

Om man vill ha lite extra på naglarna utan att göra mycket dekorationer eller glitter så kan man ha något på till exempel ringfingrarna eller tummarna.
Gjorde Haos naglar för ett litet tag sen, då blev det fransk manikyr med rosetter!

 

Jag tycker det är så gulligt med rosetter på naglarna!

Idag och imorgon ska jag göra balnaglar! Det är väldigt spännande, undrar vad de kommer vilja ha! Jag får se till att ta fram alla glitter och dekorationer! :D

Jag tänkte nog aldrig ens på tanken att göra mina naglar på salong när jag skulle ta studenten. Jag har alltid varit väldigt noga med naglarna, målat och dekorerat. Så när jag skulle på balen på gymnasiet hade jag röda naglar (mina egna) och på studenten dekorerade jag sådana naglar man klistrar på själv! (Vilket jag inte rekommenderar för naglarnas skull, men så långt tänkte inte jag när jag skulle ta studenten)

Måste visa er en bild från studenten bara för det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0