JUNIERBJUDANDE!

Hej!

Vill informera er om ett erbjudande jag har nu i juni som ni inte får missa! Om du bokar tid i juni får du nämligen halva priset på valfri behandling! Alltså 50% rabatt!
T.ex kostar då ett nytt set kostar 400 och
återbesök 250!
Ring och boka tid på telefon 0703220881, jag har rätt många som bokat tid i juni så vänta inte för länge för det är bara i juni erbjudandet gäller!

---

Sitter här på mitt "vanliga" jobb på 3 kundservice och längtar tills på fredag när jag ska börja jobba på salongen!
Jag har sagt upp mig från detta jobbet nu och jobbar min sista dag 21 juni!


Såg nu också att min skola har skrivit om mig på deras blogg!

:D

http://lightelegancegbg.wordpress.com/2012/05/28/graaaaaatttttiiiiss/

-

Igår var jag och beställde visitkort. De kommer bli jättebra! Jag var jobbig kund som vanligt, men jag tycker att när jag ska köpa något så ska det vara perfekt!
Kvalitet är väldigt viktigt! Det är därför jag är supernoga när jag gör naglar, de ska ju hålla så länge som möjligt!

Ikväll ska jag och Anton till salongen med mina grejer och "inreda" nagelbordet!
jag fick äntligen köpt min elfil igår också!

Så underbart, det kortar ner tiden på alla behandlingar, vilket jag vet är väldigt uppskattat av kunderna då man oftast inte har tid att sitta och göra naglarna i 3 timmar.

Jag hoppas på att kunna göra behandlingarna på 2 timmar nu, samt 1 timma för permanent nagellack, men det kommer nog inte bli några problem med elfilen!

Kommer lägga upp bilder på mina och Ciccis naglar imorgon, gjorde dem i måndags men har inte gaft tid att lägga över dem på datorn.

Nu ska jag fortsätta prata i telefon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0