Rosa...

...naglar har jag nu!
Jag började med att göra rosa fransk manikyr med rosa glitter fejdat över nageln, visste inte riktigt vad för dekorationer jag skulle ha, så det blev som det blev.

Det var väldigt svårt att ta en fin bild på dem, har tagit väldigt många men alla blev suddiga, så jag gav upp, här har ni en bild på dem i alla fall:


Blogg.se roterade min bild! Men men, antar att man ser lika bra ändå...

Imorgon ska jag göra naturella naglar på en kund och sedan kommer mamma och ska göra om sina naglar!
Det har gått alldeles för lång tid nu sen hon gjorde sina naglar så två har åkt av...


På fredag ska jag göra om Haos naglar också! Hon ska ha fransk manikyr :)


Vi håller på att renovera vår trädgård/altan hos mamma och pappa. De ska bygga en ny altan med en grillplats, vilket kommer att bli jättefint! Men det är mycket jobb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0